داورزنی باید از وزارت استعفا بدهد، نگران برخورد سلیقه ای هستیم

به گزارش وبلاگ زرسید، علی اصغر یوسف نژاد درباره اتفاقات اتفاق افتاده پیرامون انتخابات فدراسیون والیبال و ثبت نام محمدرضا داورزنی در این انتخابات بدون استعفا از وزارت ورزش، گفت: ما امروز این موضوع را در مجلس پیگیری می کنیم. نگران برخورد سلیقه ای افراد و سوء استفاده در این مسئله هستیم. آقایانی که در معاونت وزارت هستند، استعفا بدهند تا موقعیت آنها مسئولیتشان را پوشش ندهد.

داورزنی باید از وزارت استعفا بدهد، نگران برخورد سلیقه ای هستیم

وی که با رادیو تهران تبادل نظر می کرد، اضافه کرد: تربیت بدنی (وزارت ورزش) مجری برگزاری انتخابات است، صلاحیت ها را تایید می نماید، روی انتخابات نظارت دارد و حتی در انتخابات شرکت می نماید! کاری به قانون نداریم ولی این کار از نظر اخلاقی هم درست نیست. دلیل اصرار وزارت ورزش را روی این موضوع نمی دانم.

نماینده مجلس تاکید نمود: حتی اگر قانونی هم در کار نبود به صلاح بود که به استقلال و آزادی احترام بگذارند و از سمت خود قبل از انتخابات استعفا بدهند.

یوسف نژاد با بیان اینکه مجلس از امروز آنالیز این مسئله را آغاز می نماید، یادآور شد: به دنبال این هستیم که محبت آمیز و مصلحت اندیشانه این موضوع را حل و فصل کنیم. حتما باید در این امر منتظر نتیجه باشیم.

وی در خاتمه گفت: بین افرادی که برای انتخابات فدراسیون والیبال ثبت نام نموده اند، آدم های متشخص و باسواد که تحصیلنموده و ورزشی هم هستند، دیده می گردد. آدم های خوب زیاد هستند. نمی دانم چرا وزارت اینقدر حساس است. اگر هم کسی می خواهد در انتخابات شرکت کند، باید آزادانه باشد. در این شرایط سایر کاندیدا حق اعتراض دارند. با هر منطقی نگاه کنیم حق با آنهاست کما اینکه برخی از این گزینه ها هم به مجلس اعتراض نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "داورزنی باید از وزارت استعفا بدهد، نگران برخورد سلیقه ای هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی باید از وزارت استعفا بدهد، نگران برخورد سلیقه ای هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید