خبرنگاران مدت ارسال آثار به جشنواره وقفه تمدید شد

به گزارش وبلاگ زرسید، تهران - خبرنگاران- روابط عمومی جشنواره دانشجویی مجازی تئاتر وقفه اظهار داشت: به دلیل مسائل پیش آمده و همچنین اعلام قرنطینه سراسری و درخواست جمعی از دانشجویان زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تمدید شد.

خبرنگاران مدت ارسال آثار به جشنواره وقفه تمدید شد

به گزارش روز پنجشنبه گروه فرهنگی وبلاگ زرسید، بدین ترتیب مهلت قبلی ارسال آثار که تا یکم آبان ماه 1399 بود، تا سرانجام روز 16 آبان ماه امسال تمدید شد. به زودی کادر دبیرخانه و اعضای هیأت داوران معرفی شده و برنامه زمانی جدید جشنواره اعلام خواهد شد.

براساس این گزارش، از متقاضیان و ثبت نام شدگان به دلیل تغییرات پیش آمده و تغییر زمانی جشنواره عذرخواهی می کنیم و اعلام می داریم که دبیرخانه جشنواره با توجه به مسائل اخیر سعی در برگزاری هر چه بهتر جشنواره خواهد داشت. لطفاً متن فراخوان جشنواره را مطالعه نمایید و در صورت داشتن هرگونه سوال یا نظر می توانید به وسیله راه های ارتباطی جشنواره در صفحات اینستاگرام، تلگرام و آدرس ایمیل جشنواره با ما در ارتباط باشید.

لازم به یادآوری است که ترجیح دبیرخانه برای ثبت نام و ارسال آثار به سایت جشنواره به وسیله نشانی است و در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید به وسیله صفحه تلگرام جشنواره نیز ثبت نام نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مدت ارسال آثار به جشنواره وقفه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدت ارسال آثار به جشنواره وقفه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید