خبرنگاران بیش از 2 میلیون لارو در منابع آبی ایرانشهر رهاسازی شد

به گزارش وبلاگ زرسید، زاهدان- خبرنگاران- مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان (آبهای داخلی) گفت: بیش از 2 میلیون لارو ماهیان گرمابی در منابع آبی و استخرهای به وزن رسانی ایرانشهر رهاسازی شد.

خبرنگاران بیش از 2 میلیون لارو در منابع آبی ایرانشهر رهاسازی شد

عیسی میرانی شاهرودی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ زرسید گفت: به منظور استفاده هر چه بهتر از ظرفیت منابع آبی شهرستان ایرانشهر در زمینه فعالیت های صید و صیادی، عملیات رهاسازی لارو ماهیان گرمابی جهت بازسازی ذخایر آبزیان منابع آبی انجام شد.

وی گفت: به منظور تامین بچه ماهی مورد احتیاج آبزی پروران حوزه ایرانشهر، پروژه به وزن رسانی لارو در 2 باب از استخر پرورش ماهی این شهرستان شروع شده است.

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در مجموع بیش از 2 میلیون لارو ماهیان گرمابی جهت بازسازی ذخایر و انجام پروژه به وزن رسانی رهاسازی شده است.

وی اعلام کرد: همچنین با توجه به تجربه پیروز استفاده از ظرفیت آبزی پروران در فراوری افزون بر 50 هزار قطعه بچه ماهی گرمابی مورداحتیاج بهرهبرداران شیلاتی زابل در سال گذشته، پروژه به وزن رسانی نیز در سالجاری با رهاسازی بیش از یک میلیون قطعه لارو ماهی آمور در استخرهای واجد شرایط این شهرستان شروع شده است.

شاهرودی ادامه داد: بچه ماهیان فراوریی حاصل از اجرای این پروژه بین آبزی پروران زابل توزیع خواهند شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیش از 2 میلیون لارو در منابع آبی ایرانشهر رهاسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 2 میلیون لارو در منابع آبی ایرانشهر رهاسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید