خبرنگاران برف و مه جاده های خراسان رضوی را فراگرفت

به گزارش وبلاگ زرسید، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارش برف و پدیده مه گرفتگی در بیشتر جاده های اصلی خراسان رضوی علاوه بر لغزندگی سطح جاده ها موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.

خبرنگاران برف و مه جاده های خراسان رضوی را فراگرفت

ابراهیم نصری سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ زرسید اضافه کرد: بارش برف در شهرستان های قوچان، جغتای، چناران، کلات و جاده های درگز - قوچان بویژه در گردنه تیوان و سبزوار - اسفراین در محدوده بیدبرغمد موجب لغزندگی سطح این جاده ها شده است.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام راهداران و سامانه های نظارت تصویری، مه گرفتگی در شهرستان فریمان و جاده های مشهد - کلات، سرخس - مشهد، درگز - قوچان، باغچه - تربت حیدریه و سبزوار- اسفراین کاهش دید افقی رانندگان را در پی داشته است.

وی به تداوم بارندگی ها در بعضی دیگر از جاده های استان اشاره نمود و گفت: بارش باران در شهرستان های سرخس، سبزوار، باخرز، تربت جام، بینالود (طرقبه شاندیز) و جاده فریمان - مشهد موجب لغزندگی سطح این جاده ها شده است.

نصری اضافه کرد: تردد خودروهای مفصل دار و تریلی در جاده قوچان - درگز ممنوع است و تردد سایر وسایل نقلیه در این جاده کوهستانی فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر می باشد.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی کاهش 10 درجه ای دما که از دیروز (دوشنبه) در این استان شروع شده تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

بر این اساس بارندگی بیشتر در نیمه شمالی استان رخ خواهد داد و نزولات آسمانی در بعضی مناطق تبدیل به برف شده و بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن روستایی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برف و مه جاده های خراسان رضوی را فراگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برف و مه جاده های خراسان رضوی را فراگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید