فراوری کمدی که لباس ها را تمیز می نماید

به گزارش وبلاگ زرسید، بسیاری از مردم از ترکیبی از ماشین لباسشویی، شوینده ها و آب برای تمیز نگهداشتن البسه استفاده می نمایند، اما کمد جدیدی که توسط سامسونگ فراوری شده برای این کار از جریان هوا و بخار آب هم بهره می گیرد.

فراوری کمدی که لباس ها را تمیز می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ زرسید به نقل از نیواطلس، سامسونگ کمد لباس جدیدی به نام ایردرسر فراوری نموده که واکنشی به احتیاج مشتریان برای بهبود شیوه نگهداری البسه است.

با قراردادن لباس ها در این کمد، آنها سالم و تمیز و معطر باقی می مانند و هر لحظه برای استفاده آماده خواهند بود. عبور مداوم جریان هوا در این کمد از نشستن گرد و غبار بر روی لباس ها جلوگیری می نماید. همچنین این مساله درکنار جریان پرفشار بخار آب از نفوذ باکتری ها و ویروس های خطرناک به درون البسه خودداری نموده و اتو زدن لباس را هم تسهیل می نماید.

کمدیادشده دارای فیلترهایی است که می توانند بعضی بوهای ناخوشایند را از البسه بزدایند. ازجمله این بوها می توان به بوی تنباکو و سیگار یابوی عرق و بعضی غذاها و غیره اشاره نمود. یک نمایشگر لمسی نیز اعمال تنظیمات بر روی این دستگاه را تسهیل می نماید. این محصول قرار است به زودی برای فروش عرضه گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فراوری کمدی که لباس ها را تمیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری کمدی که لباس ها را تمیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید