برخورد پلیس فتا با فروشندگان حواله خودرو

به گزارش وبلاگ زرسید، رئیس پلیس فضای فراوری و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: پلیس فتا با رصد دقیق فضای مجازی با فروشندگان حواله یا امتیاز خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا برخورد می نماید.

برخورد پلیس فتا با فروشندگان حواله خودرو

به گزارش وبلاگ زرسید آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد یکشنبه 25 خرداد اظهار کرد: پس از انتها قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو از سوی گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا در نیمه خرداد سال جاری بعضی از افرادی که در این قرعه کشی پیروز به دریافت حواله شدند نسبت به فروش این امتیاز در فضای مجازی اقدام کردند.

وی افزود: با توجه به ممنوعیت فروش امتیاز خرید خودرو، تیمی از کارشناسان زبده پلیس فتا همدان اقدام به رصد و پایش فضای مجازی نموده که در صورت روئیت این تخلف، فرد متخلف جلب و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی می گردد.

رئیس پلیس فتا همدان ادامه داد: چنانچه این تخلف در سایر استان ها اتفاق افتاده باشد و پلیس فتای همدان آن را شناسایی کند، پرونده فرد متخلف در اختیار پلیس فضای فراوری و تبادل اطلاعات آن استان برای پیگیری قرار می گیرد.

سرهنگ سرخوش نهاد اظهار کرد: تا به امروز موردی مبنی بر خریدوفروش امتیاز خودرو توسط شهروندان به پلیس فتا گزارش نشده و باوجود رصد دقیق فضای مجازی پرونده ای دراین باره تشکیل نشده است.

وی بیان نمود: هرگونه فروش حواله با هر عنوانی شامل وکالت و صلح غیرقانونی ممنوع است به شهروندان هشدار داد مراقب سودجویی کلاه برداران در این زمینه باشند.

رئیس پلیس فتا همدان تأکید کرد: پلاک انتظامی تنها به فرد برنده شده در قرعه کشی تعلق می گیرد و قابل انتقال به دیگران نیست بنابراین در صورت بروز هرگونه تخلف با این پلاک باید فردی که در قرعه کشی برنده شده جوابگو باشد.

سرهنگ سرخوش نهاد از کاربران فضای مجازی خواست در صورت مواجهه با این قبیل تخلف ها موضوع را به وسیله سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir متعلق به مرکز فوریت های سایبری اطلاع رسانی نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "برخورد پلیس فتا با فروشندگان حواله خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد پلیس فتا با فروشندگان حواله خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید