بیش از 450 نسخه الکترونیکی کتاب های کانون در فروشگاه های اینترنتی

به گزارش وبلاگ زرسید، خبرگزاری خبرنگاران- نسخه الکترونیکی و صوتی بیش از 450 عنوان از کتاب های داستان و شعر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در فروشگاه های اینترنتی طاقچه و فیدیبو عرضه شده است.

بیش از 450 نسخه الکترونیکی کتاب های کانون در فروشگاه های اینترنتی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ زرسید به نقل از روابط عمومی کانون، آثار عرضه شده در فروشگاه اینترنتی طاقچه بر اساس طبقه بندی سنی در کانون شامل 81 عنوان برای گروه سنی نوگام (2+)، 15 عنوان برای گروه سنی نوباوه (4+)، 61 عنوان برای گروه سنی نوخوان (7+)، 53 عنوان برای گروه سنی نونهال (9+)، 43 عنوان برای گروه سنی نونگاه (12+) و 91 عنوان برای گروه سنی نوجوان (15+) است.

هم چنین 12 عنوان کتاب تخصصی ویژه اولیا و مربیان و بیش از 70 عنوان کتاب در حوزه های اطلاعات عمومی، اعتقادی، آموزشی، تاریخی، نمایش نامه و مذهبی در پایگاه اینترنتی طاقچه بارگذاری شده تا علاقه مندان بتوانند خریداری یا به صورت برخط آن ها را مطالعه نمایند.

در همین حال بیشتر این کتاب ها آثار تجدید چاپ شده و یا کتاب هایی است که بیش از چهار ماه از تاریخ انتشار آن از سوی مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری سپری شده است.

یادآوری می گردد؛ همکاری انتشارات کانون با فروشگاه کتاب های الکترونیکی طاقچه از ابتدای آبان سال 1398 شروع شده است.

همچنین در سایت فیدیبو20 عنوان کتاب صوتی کانون با صدای هنرمندان مشهور کشور بارگذاری شده که شامل 18 مجموعه شعر و 2 رمان نوجوان برای گرو های سنی مختلف 2 تا 15 سال است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بیش از 450 نسخه الکترونیکی کتاب های کانون در فروشگاه های اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 450 نسخه الکترونیکی کتاب های کانون در فروشگاه های اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید