برقراری پرواز ها بین نجف با تهران و مشهد، منعی برای صدور مجوز پرواز به عراق وجود ندارد

به گزارش وبلاگ زرسید، محمدحسن ذیبخش گفت: پرواز های شرکت های هواپیمایی عراقی با رعایت پروتکل های بهداشتی بین دو کشور در هفته جاری از سرگرفته شده است و منعی برای صدور مجوز پرواز ها به عراق وجود ندارد.

برقراری پرواز ها بین نجف با تهران و مشهد، منعی برای صدور مجوز پرواز به عراق وجود ندارد

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ زرسید، محمدحسن ذیبخش گفت: پس از شیوع ویروس کرونا، محدودیت های سفر در برخی راستا های پروازی اعمال شد که پرواز ایران به عراق نیز مشمول این محدودیت ها قرار گرفت.

ذیبخش اضافه کرد: با توافقات اجرا شده بین دو کشور مقرر شد، پرواز شرکت هواپیمایی عراقی در راستا تهران- نجف- تهران و مشهد- نجف- مشهد از هفته جاری برقرار شود و در حال حاضر محدودیتی برای صدور مجوز به شرکت های هواپیمایی ایرانی وجود ندارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در حال حاضر امکان سفر هوایی برای مسافران عادی وجود دارد، شرح داد: مقرر شد تا پرواز های شرکت های هواپیمایی عراق به ایران از سر گرفته شود و ایرلاین های ایرانی نیز می توانند با دریافت مجوز در راستا پروازی مذکور به جابه جایی مسافران اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هفته ای دو پرواز از تهران و دو پرواز از مشهد به شهر های نجف و بغداد برقرار است و اعزام و پذیرش مسافران مستلزم تایید کشور عراق است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برقراری پرواز ها بین نجف با تهران و مشهد، منعی برای صدور مجوز پرواز به عراق وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری پرواز ها بین نجف با تهران و مشهد، منعی برای صدور مجوز پرواز به عراق وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید