بازگشت ساعت کار ادارات استان تهران به روال قبل از دهم خرداد

به گزارش وبلاگ زرسید، استاندار تهران از بازگشت ساعت کار ادارات استان تهران به روال قبل از دهم خرداد اطلاع داد.

بازگشت ساعت کار ادارات استان تهران به روال قبل از دهم خرداد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ زرسید، انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه با اشاره به شرایط فعالیت ادارات گفت: طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا از 10 خرداد ماه روال کار دستگاه های اداری به حالت قبل برمی گردد و ساعت کاری از ساعت 7 و نیم تا 14:30 خواهد بود.

وی ادامه داد: کسانی که بیماری زمینه ای دارند، می توانند از ظرفیت دورکاری استفاده نمایند تا ضمن حفظ سلامتی فرایند خدمت رسانی به مردم تسهیل گردد.

استاندار تهران در خصوص فعالیت موزه ها مطرح نمود: موزه ها از فردا با رعایت پروتکل های بهداشتی باز هستند، در خصوص اماکن مذهبی مثل حرم عبدالعظیم حسنی (ع) بعد از عید فطر از طلوع آفتاب تا غروب آفتاب باز خواهد بود.

محسنی بندپی همچنین ادامه داد: شرایط فعالیت آژانس های مسافربری و خاتمه محدودیت فعالیت پاساژ ها در کمیته انتظامی مقابله با کرونا آنالیز و اعلام می گردد.

وی اضافه نمود: مدافعان سلامتی که در بیمارستان ها در دوره شیوع کرونا به رحمت خدا رفته اند بر اساس مصوبه ستاد ملی شهید خدمت تلقی می شوند و در هر استان کمیته استانی لیست این افراد را به ستاد ملی ارائه می دهد.

استاندار تهران در خصوص شرایط جاده های استان گفت: با توجه به اینکه برخی از استان ها سفید اعلام شده میل به سفر افزایش پیدا نموده و جاده های منتهی به شمال کشور ترافیک سنگین گزارش شده است البته توصیه این بود که مردم به سفر نفرایند، اما اکنون لازم است که پروتکل های بهداشتی و بهداشت فردی را رعایت نمایند.

محسنی بندپی سپس تاکید نمود: اکنون مدیریت بیماری کرونا را در تهران شاهد هستیم و روزانه کمتر از 8 نفر فوتی داریم و باید کوشش کنیم تا با رعایت نکات بهداشتی مجدداً دچار مشکل نشویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازگشت ساعت کار ادارات استان تهران به روال قبل از دهم خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت ساعت کار ادارات استان تهران به روال قبل از دهم خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید