شمار مبتلایان به کرونا در اوکراین به بیش از 370 هزار نفر رسید

به گزارش وبلاگ زرسید، در شرایطی که با شناسایی بیش از 7 هزار مورد جدید، تعداد مبتلایان به کووید-19 در اوکراین به 370 هزار و 417 نفر افزایش یافته، رژیم شرایط اضطراری در این کشور تا خاتمه امسال (میلادی) تمدید شد.

شمار مبتلایان به کرونا در اوکراین به بیش از 370 هزار نفر رسید

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ زرسید به نقل از خبرگزاری نووستی، کابینه وزرای دولت اوکراین روز چهارشنبه رژیم شرایط اضطراری اعمال شده در رابطه با افزایش شیوع ویروس کرونا در این کشور تا تاریخ 31 دسامبر (11 دی ماه) تمدید کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ زرسید بخوانید. (کلیک کنید)

ماکسیم استپانوف وزیر بهداشت اوکراین پیش از این هشدار داده بود که قرنطینه کامل در کشور، در صورتی که این کشور به سطح سوم شیوع آلودگی ویروس کرونا برسد، برقرار خواهد شد. به گفته وی، این سطح به معنای شناسایی 11 الی 15 هزار مورد جدید ابتلا به کووید-19 در یک روز و اشغال بالای 85 درصد از تخت های بیمارستانی در اوکراین است.

ضمن اینکه مرکز نظارت بر گسترش ویروس کرونا در شورای امنیت و دفاع ملی اوکراین، امروز (پنج شنبه) گفت که طی روز گذشته، 7 هزار و 342 مورد بیماری کووید-19 در این کشور ثبت شده است.

بیشترین تعداد مبتلایان جدید در شهر کی یف (577 مورد) و در منطقه خارکوف (575 مورد) بوده است. طی 24 ساعت اخیر همچنین، 113 بیمار جان خود را از دست داده و 2 هزار و 990 نفر هم بهبود یافتند.

طبق این اطلاعات، بدین ترتیب در کل دوره شیوع ویروس کرونا در اوکراین، 370 هزار و 417 مورد عفونت کووید-19 تشخیص داده شده، 151 هزار 632 بیمار بهبود یافته و 6 هزار و 868 نفر هم جان باخته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شمار مبتلایان به کرونا در اوکراین به بیش از 370 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به کرونا در اوکراین به بیش از 370 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید