ترکیب احتمالی استقلال مقابل تیم فوتبال الکویت

به گزارش وبلاگ زرسید، اولین بازی از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های ایرانی از امروز شروع می گردد و تیم فوتبال استقلال در این مرحله در حالی میزبان الکویت کویت است که این بازی با تصمیم جنجالی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشور امارات برگزار می گردد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل تیم فوتبال الکویت

فرهاد مجیدی امروز بیشتر از همواره در خط دفاعی تیمش احساس کمبود بازیکن می نماید چرا که عارف غلامی و سیاوش یزدانی، دو مدافع میانی اش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. همین موضوع می تواند عاملی باشد برای اعمال بعضی تغییرات در ترکیب آنها.

بیشترین احتمال این است که یک مدافع جوان مثل طاهرخانی جانشین یکی از مدافعان باتجربه آبی پوشان شده تا مجیدی ناچار به تغییر در سیستمی نگردد که ماه هاست آبی پوشان با آن بازی می نمایند.

احتمال این که امروز آبی پوشان با ترکیب سید حسین حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، مسعود ریگی، علی کریمی، آرش رضاوند، مهدی قائدی و شیخ دیاباته مقابل الکویت صف آرایی نمایند زیاد است.

ملاقات تیم های استقلال و الکویت به میزبانی شهر دبی امروز و از ساعت 17:50 شروع می گردد و برنده این بازی با تیم الریان ملاقات می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترکیب احتمالی استقلال مقابل تیم فوتبال الکویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال مقابل تیم فوتبال الکویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید